breadcrumbs_revolution_theme

Договір оферти

1. Загальні положення

1.1. Справжня оферта, згідно зі ст. 633 Цивільного кодексу України, є офіційною пропозицією магазину «Флекс Стайл», далі за текстом «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу і доставки товарів дистанційним способом, тобто через інтернет-магазин, далі по тексту «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозиція) на офіційному інтернет-сайті Продавця https://flexstyle.com.ua (далі «Інтернет-сайт»).

1.2. Згідно ст. 638 Цивільного кодексу України, моментом повного і безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (Акцептом) укласти договір купівлі-продажу і доставки товарів, вважається факт оформлення і підтвердження Покупцем Замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Продавця.

 2. Поняття і визначення

2.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

Акцепт - повне й беззастережне прийняття Покупцем Публічної оферти, яке здійснюється в порядку, передбаченому даної Публічної офертою;

Інтернет-магазин - сайт Продавця, створений для укладення договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу і доставки товару на підставі ознайомлення покупця із запропонованим Продавцем описом Товару в тексті і на фотографіях, за допомогою мережі інтернет, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром, тобто дистанційним способом продажу Товару.

Товар - набори для творчості, матеріали та інструменти для образотворчого мистецтва, розвиваючі іграшки, логічні, інтелектуальні ігри, моделі, а також предмети і аксесуари пов'язані з розвитком мислення і творчим процесом, розміщені у відповідних групах (сторінках) Інтернет-магазину з описом, а так само зазначенням коду товару, ціни і статусу "наявності";

Продавець - компанія (ФОП), що реалізує товари, представлені в Інтернет-магазині.

Покупець - фізична особа, що уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче.

Менеджер - фізична особа для комунікації (спілкування) з Покупцем за допомогою будь-яких засобів зв'язку (Телефон, Чат, Пошта, Viber, і ін.), Що представляє інтереси Продавця і розбирається у всіх представлених Товарах в Інтернет-магазині.

Робочий графік - інформація про дні та години роботи Менеджерів по комунікації з Покупцями, розміщена на спеціально відведеній для цього сторінці Інтернет-магазину.

Кошик - онлайн-форма, частина Інтернет-магазину, яка відповідає за відстеження в реальному часі обраних Покупцем необхідних йому Товарів з відображенням їх ціни, їх кількості та загальної вартості обраних Товарів.

Замовлення - підтверджений Покупцем вибір всіх Товарів знаходяться в Кошику (або обраних іншим способом комунікації з Продавцем), із зазначенням загальної вартості обраних Товарів, способу їх оплати, способу відправки, а так само з зазначенням адреси доставки обраних Товарів Покупцеві.

Відправник - фізична особа (представник Продавця), що займається відправкою Замовлень Покупцям, використовуючи для цього різні транспортні компанії (служби доставки).

 3. Предмет Договору

3.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти Товар на умовах даного Договору.

3.2. Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, в тому числі:

    - добровільний вибір Покупцем будь-яких Товарів в Інтернет-магазині;

    - самостійне оформлення Покупцем Замовлення в Інтернет-магазині;

    - оплата Покупцем Замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;

    - обробка і доставка Замовлення Покупцю у власність на умовах цього Договору.

 4. Порядок оформлення Замовлення і укладення Договору

4.1. У Покупця є можливість самостійно і в будь-який час оформляти Замовлення в Інтернет-магазині через Корзину.

4.2. Після надходження замовлення Менеджер Інтернет-магазину (згідно Робочого графіка і в порядку живої черги) зв'язується з Покупцем для уточнення всіх даних Замовлення, а також отримання підтвердження про адресу відправку і способі оплати Замовлення. Менеджер залишає за собою право не зв'язуватися з Покупцем, якщо Покупець підтвердив Замовлення іншим способом (наприклад відправленим повідомленням, коментарем до Замовлення, або іншим способом)

4.3. У Покупця є також можливість в Робочий графік Інтернет-магазину зв'язатися і оформити Замовлення за допомогою телефонного дзвінка (або іншим способом комунікації) з Менеджером по зазначеним на сайті Продавця телефонними номерами або іншим способом зв'язку, опублікованому на сторінках Інтернет-магазину.
4.4. Як за умови оформлення Покупцем Замовлення у Продавця самостійно (заповнення онлайн-форми "Кошик"), так і при оформленні Замовлення через Менеджера (по телефону, пошту, Чат, Повідомлення і ін. Способом), Менеджер завжди спілкується з Покупцем (або по телефону , або через електронну переписку) для обговорення всіх деталей Замовлення і для його підтвердження, при цьому замовлений товар бронюється на Покупця, і Покупець розглядається як особа, яка вступила з Продавцем в договірні відносини.

4.5. Бронювання Товару на певний період можливо при дотриманні наступних умов:

• Покупець вибрав Товар зі статусом "В наявності" і підтвердив Менеджеру дані одержувача (ПІБ і телефон), підтвердив адресу доставки і спосіб оплати;

• При бажанні Покупця змінити / додати / видалити деякі Товари в замовленні, - віддалений Товар автоматично знімаються з бронювання;

• Стандартне Товар бронюється на строк не більше ніж на 3 дні;

• Покупець може продовжити термін бронювання, повідомивши про це Менеджеру і вказавши причину такого бажання. Загальний термін бронювання Товару не може перевищувати 7 днів.

При недотриманні умов бронювання, а так само при відсутності зв'язку з Покупцем (при цьому Менеджер зробив не менше одного контрольного дзвінка Покупцеві на вказаний номер телефону), - Продавець має повне право зняти замовлений Товар з бронювання для подальшого його продажу.

4.6. Будь-який з підтверджують відповідей Покупця: в Чаті, повідомленнях, Коментарях до замовлення, Вайбере, Інстаграме, Фейсбуці, листом на пошту, що пролунав у телефонній розмові з Менеджером, про остаточне підтвердження адреси відправки Замовлення, а так само підтвердження способу оплати Замовлення, згідно зі ст. 640 ч.1 Цивільного Кодексу України, - є підписанням Покупцем даного Договору, а так же повним згодою Покупця з умовами даного Договору і обов'язками до його виконання (ст. 642 Цивільного Кодексу України).

4.7. Для поліпшення якості обслуговування все листування з Покупцем зберігається, а телефонні розмови можуть бути записані.

 5. Порядок оплати, вартість і доставка Замовлення

5.1. Умови доставки та оплати докладно описані на сайті Продавця в розділі "Доставка" і "Способи оплати". Покупець може вибрати який транспортною компанією йому зручно отримати свій Замовлення, а так же вибрати зручну форму оплати Замовлення: на банківську карту, на розрахунковий рахунок або післяплатою.

5.2. При виборі Покупцем способу оплати Замовлення "оплата на карту", - Менеджер виставляє Покупцю рахунок і відправляє за допомогою СМС / Viber / Email відповідне повідомлення з реквізитами та сумою до оплати Покупцеві. Покупець оплачує Замовлення за допомогою будь-якого сервісу: Оплата в відділеннях банку, через інтернет-банкінг "Приват24", термінал самообслуговування, та ін.

5.3. Покупець зобов'язаний повідомити Менеджеру дату і час оплати свого Замовлення: або дзвінком, або повідомленням в Viber, чи короткої СМС на будь-який з телефонів Продавця.

5.4. Якщо виставлений Менеджером рахунок не оплачений Покупцем протягом трьох календарних днів, Замовлення є непідтвердженими, а Товар із Замовлення знімається з броні і повертається на склад для подальшої реалізації.

5.5. Після підтвердження отримання платежу Покупця в виписці з Банку, Замовлення готується на відправку Покупцеві. Як і прибуттю Замовлення (посилки), Покупець при отриманні в пункті видачі посилок, оплачує транспортної компанії лише послуги з пересилання вантажів згідно встановлених тарифів компанії-перевозчіка.Еслі Замовлення не забрали в установлений термін безкоштовного зберігання посилок, транспортна компанія буде нараховувати плату за зберігання посилки , яку необхідно буде так само оплатити Замовнику при отриманні (згідно з тарифами транспортної компанії).

5.6. Відправці посилок з «післяплатою»

5.6.1. При відправці посилок з «післяплатою» Покупець оплачує аванс 100 грн. (Як гарантія забору посилки). Менеджер виставляє Покупцю рахунок і відправляє за допомогою СМС / Viber / Email відповідне повідомлення з реквізитами та сумою до оплати Покупцеві. Покупець оплачує аванс (заставу) за допомогою будь-якого сервісу: Оплата в відділеннях банку, через інтернет-банкінг "Приват24", термінал самообслуговування, та ін. І повідомляє про це Менеджеру. При отриманні посилки в пункті видачі Покупець оплачує:

1. Вартість Замовлення за вирахуванням авансового платежу

2. Вартість доставки посилки (за тарифами транспортної компанії)

3. Послугу переказу грошей на адресу Відправника (за тарифами транспортної компанії)

5.6.2. Відправлення посилок з «післяплатою» можлива тільки постійним Покупцям (Менеджер бачить історію продажів). При цьому Покупець сплачує в пункті видачі:

      5.6.3. Вартість послуги переказу грошей за «післяплата» на "Новій пошті" становить 20 грн. + 2% від вартості Замовлення.

      5.7. При відправці посилок з «адресною доставкою» - Покупець оплачує 100% вартість Замовлення
      5.8. При відправці посилок транспортною компанією «Укрпошта» - Покупець оплачує 100% вартість Замовлення.

      5.9. Термін безкоштовного зберігання посилки в транспортних компаніях становить 5 (п'ять) днів з дня її прибуття. При більш тривалому терміні зберігання посилки, Покупець сплачує транспортної компанії пеню за кожен день такого зберігання за тарифами транспортної компанії.

      5.10. Оплата Замовлення за допомогою «післяплати» має надійти протягом 5-ти (п'яти) робочих днів з дня прибуття посилки в відділення транспортної компанії, зазначеним Покупцем. Після закінчення цього терміну (або при відмові Покупця від отримання Замовлення) посилка повертається Відправником, а Покупець зобов'язаний в триденний термін сплатити вартість транспортних витрат за транспортування посилки в обидва кінці на р / рахунок підприємства або банківську карту Інтернет-магазину «Флекс Стайл» (приблизно від 100-200 грн., а так само, при необхідності, компенсувати плату за зберігання посилки на складі компанії-перевізника, якщо вона зберігалася там більше 5-ти робочих днів). Прі не надходженні фінансової компенсації транспортних витрат, на Покупця складається адміністративний позов про порушення умов даного Договору і Покупець несе повну юридичну відповідальність за невиконання умов даного Договору-продажу, згідно зі ст. 638ч.2, 642, 698, 655, 656, 692, 706, 712 Цивільного Кодексу України. Сума застави не повертається. При передачі позову до правоохоронних органів сума таких витрат складе від 3х мінімальних зарплат в Україні на дату складання позову + компенсація всіх витрат, пов'язаних із судовими процедурами завданих компанії.

       6. Терміни та умови поставки Замовлення

      6.1 Строк течение которого Продавець зобов'язаний доставіті покупцеві замовлення ним товар, передбачення Спеціфікацією до даного Договору, ставити 35 робочих днів з дати оплати покупцем вартості товару відповідно до умов даного Договору.

      6.2. Сторони дійшлі Згоди, что Продавець має право не Приступати до Виконання умов даного Договору у випадка несплату покупцем належно чином та у повну обсязі вартості товару на условиях, передбачення данім Договором.

      6.3. Права власності за на товар переходити від Продавця до Покупця з моменту Прийняття такого товару покупцю, что посвідчується підпісанням відповідної товарно-транспортної накладної. Ризики Випадкове псування або Втрата товару, что постачається, переходити від Продавця до Покупця разом Із Виникнення у последнего права власності за на такий товар.

      6.4. Доставка Замовлення здійснюється силами Продавця (Відправником) за допомогою транспортної компанії на адресу і згідно з даними, зазначених Покупцем при оформленні Замовлення.

       6.5. У разі неможливості з боку Покупця отримати товар до граничної дати зберігання в транспортній компанії, Замовлення буде автоматично повернено Продавцю (Відправникові). У разі післяплати Замовлення анулюється, а Продавець залишає за собою право надавати оформлення подальших Замовлень цього Покупцеві тільки після передоплати на карту, виключаючи накладений платіж. У разі оплати нового Замовлення на карту, Покупцеві надається повторна відправка Замовлення після компенсації Продавцю вартості транспортних витрат попереднього Замовлення. Щодо вартості компенсації і способу її відшкодування Покупець буде проінформований в телефонному режимі.

      6.6. У разі повторного неотримання товару Покупцем, з причин, не залежних від Продавця, замовлення анулюється і підлягає повторному оформлення на сайті Продавця. При цьому 100% передоплата, здійснена Покупцем, повертається на умовах, визначених в п.9.8. справжньої угоди.

      6.7. У разі післяплати Покупцеві може бути відправлений інший Замовлення цим же способом оплати тільки після отримання ним попереднього замовлення. Якщо Покупець здійснить Замовлення, коли попередній ще не був ним отриманий, то новому Замовленню буде присвоєно статус "очікування відправки", а Покупець повідомлений про це.

      7. Права та обов'язки сторін

      7.1. Продавець зобов'язаний:

      • виконувати умови цього Договору;

      • виконувати Замовлення Покупця в разі здійснення оплати від останнього або за умовами відправлення посилок з післяплатою;

      • передати Покупцю товар відповідно до обраного зразком в Інтернет-магазині, оформленим замовленням та умовами цього договору.

      • перевірити якісні та кількісні характеристики товару під час його упаковки на складі Продавця згідно Замовлення Покупця.7.2. Продавец имеет право:

      7.3. Покупатель обязан:

      7.4. Покупатель имеет право:

      8. Відповідальність сторін

      8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього договору в порядку, передбаченому цим договором та чинним законодавством України.

      8.2. Продавець не несе відповідальності за:

      • змінений виробником зовнішній вигляд Товару;

      • за незначне невідповідність колірної гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різній колірній передачі дисплеїв цифрових гаджетів, моніторів персональних комп'ютерів, інших пристроїв відображення інформації;

      • за зміст і правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні Замовлення;

      • за затримку і перебої в наданні послуг (обробки замовлення та доставки товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;

      • за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;

      • за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів - IP, MAC-адреси, логіна і пароля третім особам;

      • за терміни перевезення Замовлення транспортною компанією;

      • за стан Товару після передачі його транспортної компанії.

      8.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилося іншу особу) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам.

      8.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об'єктивно заважають виконанню цього договору, настання яких Сторони не могли передбачити і запобігти розумними способами.

      8.5. Сторони прикладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.

       9. Інші умови

      9.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього договору за умови попередньої публікації його на сайті https://flexstyle.com.ua

      9.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.

      9.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення інформації. При цьому, при здійсненні акцепту (оформленні та підтвердженні Замовлення) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».

      9.4. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти) і є фактичною датою укладення Договору купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем.

      9.5. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду товару, а також для оформлення замовлення для Покупця є безкоштовним.

      9.6. Інтернет-магазин в односторонньому порядку, з метою поліпшення якості обслуговування, залишає за собою право записувати телефонні розмови з Покупцем при необхідності.

      9.7. Інформація, яку надає Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях обробки замовлення: для зв'язку з Покупцем, для відправлення повідомлень Покупцеві (електронна пошта, СМС, Viber), для оформлення транспортних накладних при відправленні Замовлення, для здійснення взаєморозрахунків.

      9.8. Повернення грошових коштів за товар, який не був доставлений з будь-яких причин, проводиться виключно на підставі письмової заяви Покупця, на картковий рахунок Покупця зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 7-ми банківських днів з дати надання такої заяви в довільній формі на електронну пошту Інтернет-магазину.
      10. Умови повернення

      10.1. Якщо з яких-небудь причин товар не підійшов, можливий його повернення. Заявку на повернення товару можна здійснити менеджеру за вказаними на сайті контактними телефонами, повідомивши номер замовлення, ПІБ одержувача і причину повернення. При поверненні повинні бути виконані наступні умови:

      • надана накладна, що підтверджує факт покупки;

      • товар не використовувався;

      • збережений зовнішній вигляд товару, заводська упаковка, пломби, а так само збережені всі споживчі властивості товару;

      10.2. Товар приймається до поверненню протягом 14 днів після його отримання і тільки не використаний, в тій якості, в якому він був відпущений Покупцеві, не залежно від причини повернення. Продавець, після отримання та огляду повернутого товару на його зовнішній вигляд, цілісність і придатність до продажу, перераховує за вказаними реквізитами Одержувача обговорену суму, якщо така була оплачена до відправки Замовлення (було здійснено передоплату).

      10.3 Відрізний товар не підлягає обміну (поверненню) відповідно до закону України "Про захист правспоживачів", стаття 9.

      11. Термін дії договору

      11.1. Цей договір вступає в силу з моменту підтвердження Покупцем будь-яким способом (Чат, Повідомлення, в телефонному режимі, Viber, Email і ін.) Менеджеру (акцепту) Замовлення і діє до повного виконання зобов'язань сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.

      11.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту початку фактичної відправки товару, шляхом повернення грошових коштів (при 100% передоплати Замовлення) на картковий рахунок Покупця, зазначений в письмовій заяві.

      11.3. Сторони мають право розірвати цей договір в односторонньому порядку, в разі невиконання однією із сторін умов цього Договору та у випадках передбачених чинним законодавством України.